És que hi ha llibres a tot arreu. No els podem evitar. Jo sovint no puc esperar a acabar-ne un per començar-ne un altre i en llegeixo dos o tres simultàniament, a estones un i a estones l'altre. Golafreria lectora.
sa lluna, El que no admet dilació és tenir algú a qui estimar, com deien els Beatles. "A per un altre", que em deia un metge quan vaig perdre un noi del qual em vaig enamorar. És molt realista, però va així.
Abrí un libro.
ResponEliminaDentro había otro.
No pude salir.
Molt bo, Fackel!
EliminaÉs que hi ha llibres a tot arreu. No els podem evitar. Jo sovint no puc esperar a acabar-ne un per començar-ne un altre i en llegeixo dos o tres simultàniament, a estones un i a estones l'altre. Golafreria lectora.
ResponEliminaCarme,
EliminaJo poques vegades en faig més d'algun alhora.
Ben cert, és inajornable... s'estima o no s'estima...
ResponEliminaAferradetes, nina.
sa lluna,
EliminaEl que no admet dilació és tenir algú a qui estimar, com deien els Beatles. "A per un altre", que em deia un metge quan vaig perdre un noi del qual em vaig enamorar. És molt realista, però va així.
M'estic llegint a sobre!
ResponEliminaMolt bo, Xavier!
Elimina