En poesia és difícil dir alguna cosa que sigui tan bona com no dir absolutament res.
—Ludwig Wittgenstein, filòsof austríac (1889-1951)

dilluns, 14 d’octubre del 2024

Pinyol i polpa


Imatge dins Associació Fotogràfica Jaume Oller

Talment un escriptor que dedica
la jornada a escriure prosa, 
una paret feta de de narració, de racionalitat,
però esquitxada de llocs buits de tant en tant.
Així jo dedico la major part del temps
a tasques prosaiques, a anar endavant,
però és quan reposo un moment
que vesso la bellesa que duc dins,
que expremo l'oliva, la meva edat d'or.
Que al fons de tot el que hem viscut
i el que ens queda per viure
hi ha la poesia.

5 comentaris:

  1. Per sort, la poesia ens salva. Petons.

    ResponElimina
  2. La poesia, generalment, augmenta algunes emocions cap al positivisme.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Xavier,
      Diuen que és cosa de torturats, la poesia, a mi em fa molt feliç.

      Elimina
  3. Aquesta poesia que has compost és tota una admiració que portes dins de tu, on tens la bellesa a flor de pell.
    El que més m'ha agradat és "vesso la bellesa que duc dins".
    M'ha agradat molt com la descrius.
    Salutacions molt cordials.

    ResponElimina

Entrada destacada

El meu primer sonet

Allò que vaig construir amb tu en els anys era fràgil com un castell d'arena. Però aquella onada que el cobrí de pena no sabia pas qu...