En poesia és difícil dir alguna cosa que sigui tan bona com no dir absolutament res.
—Ludwig Wittgenstein, filòsof austríac (1889-1951)

dissabte, 12 d’octubre del 2024

Absolutament rellevant


FOKK, Slava
Girl in blue

Els homes de qui m'he enamorat,
per una espurna de tendresa,
aviat deixen el rol de seductors.
Que no són mai com Robert Kincaid,
sempre tan cavallerós
amb Francesca Johnson.
És com si ser sentimentals i romàntics
els costés un gran esforç,
mentre jo sempre tindré la poesia.
Que no em saben fer justícia
quan brillo per dins i per fora.
Tampoc no saben que jo
no sóc cap trofeu,
sinó un tresor a preservar.

1 comentari:

  1. Potser sí que els costa un gran esforç. Potser mai no volem ben bé el mateix. Ningú no hauria de ser un trofeu.
    Coincidim, doncs.

    ResponElimina

Entrada destacada

El meu primer sonet

Allò que vaig construir amb tu en els anys era fràgil com un castell d'arena. Però aquella onada que el cobrí de pena no sabia pas qu...