Xavier, Kandinsky es va convertir a l'abstracció, aproximadament, després de veure un quadre del revés. És això al que et refereixes? És que no hi veig la relació amb el meu poema.
No em referia a Kandinsky. El teu poema no és a l'inrevés. Intentava corroborar el que dius, que un gerro, encara que no tingui aigua (per tant és decoratiu) és un objecte d'art, Com un poema. No me n'he sortit...
Efectivament Helena, l'style c'est l'homme même que deia Buffon, la bombeta sola agredeix, perquè el fons de les coses sempre es resumeix en matar o morir, és l'estil el que li dona amb la conjunció de forma, fons i miracle o ignot la conjunció de la cosa sencera.
No sé si t'he entès, però se m'acut la imatge dels dos objectes barrejats, l'aigua al pàmpol i la bombeta al gerro.... deslocalització, potser se'n diu...
No recordo quin artista va dir que l'art també es troba en un objecte que és fora de lloc.
ResponEliminaXavier,
EliminaKandinsky es va convertir a l'abstracció, aproximadament, després de veure un quadre del revés. És això al que et refereixes? És que no hi veig la relació amb el meu poema.
No em referia a Kandinsky.
EliminaEl teu poema no és a l'inrevés. Intentava corroborar el que dius, que un gerro, encara que no tingui aigua (per tant és decoratiu) és un objecte d'art, Com un poema. No me n'he sortit...
M'agrada molt aquesta idea, Xavier. Ara te n'has sortit!
EliminaEfectivament Helena, l'style c'est l'homme même que deia Buffon, la bombeta sola agredeix, perquè el fons de les coses sempre es resumeix en matar o morir, és l'estil el que li dona amb la conjunció de forma, fons i miracle o ignot la conjunció de la cosa sencera.
ResponEliminaUna forta abraçada des de València
Vicent
Vicent,
Elimina"matar o morir", que bo!
No sé si t'he entès, però se m'acut la imatge dels dos objectes barrejats, l'aigua al pàmpol i la bombeta al gerro.... deslocalització, potser se'n diu...
ResponEliminaSí que m'has entès, Gemma Sara!
Elimina