En poesia és difícil dir alguna cosa que sigui tan bona com no dir absolutament res.
—Ludwig Wittgenstein, filòsof austríac (1889-1951)

dilluns, 24 d’abril del 2017

Rima que t'estima

Ets poeta, moriràs sense una pesseta.
Sempre que recites la felicitat invites.
Escriure a la xarxa, creativitat en marxa.
Fer l'amor: molt abans un poema d'amor.
La poesia la meva vida guia.
Per arribar al cor els versos són or.
No vull saber res de qui no entra en un vers.
L'amor pot tenir final, l'art és immortal.

12 comentaris:

  1. Ni un pas en fals, si escriu l'Helena Bonals.

    ResponElimina
  2. Ahir va ser un matí excepcional Helena.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sempre ha estat un dia molt especial per a mi, Sant Jordi. Si a sobre recito, sí que és excepcional.

      Elimina
  3. Un dia et llegiré i et sentiràs en altra veu, però no haurà minvat gens, el contingut.

    :-)

    ResponElimina
  4. UN EXCELENTE PLANTEAMIENTO. ME GUSTA MÁS LA ÚLTIMA RIMA.
    ABRAZOS

    ResponElimina
  5. ReltiH,
    a mida que avançava m'he anat inspirant més.
    Abraçades!

    ResponElimina
  6. Els versos de l'Helena, llegir-los val la pena... ;-)
    I què més et puc dir? M'agrada molt llegir,
    i un tast de poesia em fa més planer el dia.
    Tu no paris d'escriure, ni de riure, que és viure.

    ResponElimina
  7. M'agrada que la meva poesia et faci més planer el dia!

    ResponElimina

Entrada destacada

El meu primer sonet

Allò que vaig construir amb tu en els anys era fràgil com un castell d'arena. Però aquella onada que el cobrí de pena no sabia pas qu...